Radionica eksperimentalne glazbe “Tvornica zvuka”

Audioart festival, u organizaciji udruge Kulturban i U.O. P137, te u suradnji sa Savezom udruga Rojca,  donosi radionicu „Tvornica zvuka“ za srednjoškolce i studente (od 15 do 20 godina) koju će voditi trojica skladatelja i instrumentalista: Alen Sinkauz, Nenad Sinkauz i Nenad Kovačić. 

Kroz trodnevnu radionicu u trajanju od tri (3) sata dnevno polaznici će se upoznati s osnovama kolektivne glazbene improvizacije te primjenom različitih elektroničkih uređaja koji se koriste za modulaciju zvuka. Radionica nije namijenjena isključivo za školovane glazbenike, već se na jednaki način obraća i samoukim polaznicima. Sudar glazbenih žanrova i muzičkih afiniteta polaznika je dobrodošao upravo zato jer se radionica fokusira na slobodnu kreaciju, intuitivnu kompoziciju s naglaskom na zvučni eksperiment kao polazišnu točku zajedničkog muziciranja.

Ovom radionicom želi se popularizirati eksperimentalna glazba kod mladih i potaknuti ih drugačijim pristupom stvaranju i promišljanju glazbene izvedbe.

Svi polaznici su pozvani da donesu svoje glazbene instrumente ukoliko ih posjeduju.

Radionica će se održati u Dnevnom boravku Rojca od 10.10. do 12.10. od 18h do 21h.

Kako biste se prijavili na radionicu, javite se na  mail adresu info.surojc@gmail.com.

Radionica je osmišljena prema konceptu Tvornice zvuka koju su 2016. pokrenuli muzikologinja Davorka Begović i glazbenik i skladatelj Nenad Sinkauz, u sklopu programa Muzičkog salona Kulture promjene Studentskog centra Zagreb te ju provodili kroz projekte udruge KONTEJNER.

Alen Sinkauz (Pula, 1978.), Nenad Sinkauz (Pula, 1980.) – skladatelji i glazbenici. Aktivno se bave glazbom od sredine 90-ih. Diplomirali su muzikologiju i etnomuzikologiju u Padovi. Skladaju i oblikuju zvuk u  glazbeno – scenskim, plesnim i kazališnim predstavama te radiofonijskim, site-specific i multidisciplinarnim  formama izvedbe. Kroz izvedbeno-skladateljski rad, zanima ih dijalog akustičnih i elektroničkih instrumenata, hibridnost spajanja glazbenih i kazališnih principa u izvedbi, te improvizacija kao istraživački orijentir za nove izvedbene formate. Skladaju glazbu za  dugometražne i kratkometražne igrane filmove kao i za eksperimentalno animirane filmove surađujući s istaknutim filmskim redateljima.

Nenad Kovačić (1982., HR) je udaraljkaš i istraživač balkanskog i zapadnoafričkog ritma o kojem je učio od najvećih živučih majstora u Gvineji, Maliju i Burkini Faso. Dobitnik je strukovne glazbene nagrade Status (2006.) za najboljeg instrumentalistu u kategoriji etno glazbe. Glazbom se počeo aktivno baviti 1997. Djeluje u Zagrebu kao član bendova Antenat, Afion, Sevdah Takht Damira Imamovića, Truth ≠ Tribe, Mimika, Chant Electronique s kojima je ostvario 10 službenih izdanja (Aquarius Records, Dirty Old Label, Glitterbeat Records, Rika Muzika) i nekoliko stotina koncerata po Hrvatskoj i svijetu. Od 2006. godine djeluje i kao autor kazališne i filmske glazbe.

Programi u Dnevnom boravku realizirani su sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Zaklade Kultura nova i Grada Pule.

Odgovori

Pin It on Pinterest