Održana 9.Robotrka na Prstenac! 

U subotu 11.06.2022. godine u Industrijsko-obrtničkoj školi Pula, koja je bila domaćin natjecanja,  održano je natjecanje 9.Robotrka na prstenac. Pokrovitelj natjecanja je Hrvatska zajednica tehničke kulture, odnosno, Hrvatski robotički savez,  organizator natjecanja je Društvo za robotiku Istra u suradnji sa udrugom BIT KIDS 101 iz Fažane.

Na natjecanju je sudjelovalo 57 učenika u 19 ekipa (po 3 učenika u svakoj ekipi) iz Pule, Medulina, Fažane, Krka, Punata, Rovinja i Barbana.

Na 9.Robotrci na prstenac  11.06.2022.godine u Puli. postignuti su ovi rezultati:

1.mjesto, tim ARDUINO IIM iz Pule sa pogođenih 25 bodova, Društvo za robotiku Istra, mentor Dragan Pantić

Članovi tima su:

1. Ivan Lipljan

2. Mateo Blagojević

3. Ian Kosanović

2.mjesto, tim BIT KIDS 1 iz Fažane sa pogođenih 24,5 bodova, udruga BIT KIDS 101, mentor Alen Gromila

Članovi tima su:

1. Luka Hudak

2. Marko Tripković

3. Petar Radošević

3.mjesto, tim Kingels iz Rovinja sa pogođenim 22,5 bodova, OŠ Jurja Dobrile Rovinj, mentor Igor Dobrača.

Članovi tima su:

1. Filip Dujmović

2. Matej Vukmanov-Šimoković

3. Vlatko Sinčić

Svi natjecatelji su dobiti pohvalnice za sudjelovanje na natjecanju, najboljim ekipama su dodijeljene plakete i priznanja, a članovima timova priznanja i medalje za osvojeno 1., 2. i 3.mjesto

U sklopu 9.Robotrke na prstenac održati će se još jedno natjecanje 20.8.2022.godine u Barbanu na kojem će također biti proglašene 3 najuspješnije ekipe ali i Slavodobitnik i još 2 najuspješnija natjecatelja u pojedinačnoj konkurenciji.

Bitka za naslov Slavodobitnika 9.Robotrke na prstenac u Barbanu će, sudeći prema rezultatima natjecanja u Puli, biti žestoka i vrlo neizvjesna jer je na natjecanju u Puli 10 (deset) natjecatelja pogodilo u sridu u sve tri vožnje i imali su maksimalnih 9 bodova a to su:

  1. Ivan Lipljan, ekipa ARDUINO IIM, Pula, Društvo za robotiku Istra, mentor Dragan Pantić
  2. Ian Kosanović, ekipa ARDUINO IIM, Pula, Društvo za robotiku Istra, mentor Dragan Pantić
  3. Luka Hudak, ekipa BIT KIDS 1, Fažana, udruga BIT KIDS 101, mentor Alen Gromila
  4. Petar Radošević, ekipa BIT KIDS 1, Fažana, udruga BIT KIDS 101, mentor Alen Gromila
  5. Matej Vukmanov-Šimokov, ekipa Kingels, Rovinj, OŠ Jurja Dobrile Rovinj, mentor Igor Dobrača
  6. Filip Dujmović, ekipa Kingels, Rovinj, OŠ Jurja Dobrile Rovinj, mentor Igor Dobrača
  7. Dorijan Karabegović, ekipa MVP`s, OŠ Fran Krsto Frankopan, područna škola Punat, mentor Marija Prihoda Perišić
  8. Matija Mrakovčić, ekipa KIOK, Krk, Klub informatičara otoka Krka, mentor Boris Bolšec
  9. Frane Klarić Tomac, ekipa BIT KIDS 2, Fažana, udruga BIT KIDS 101, mentor Alen Gromila
  10. Anteo Muzurović Janeš, ekipa Tri mušketira, Krk, OŠ Fran Krsto Frankopan, mentor Boris Bolšec

Robotrka na prstenac je spoj tradicije i novih tehnologija i omogućava najmlađima da se na zanimljiv i interesantan način kroz igru i zabavu, upoznaju sa robotikom i novim tehnologijama. Natjecatelji su učenici osnovnih škola s područja Istarske i Primorsko-goranske županije. Natječu se u timovima. Svaki tim čine tri učenika. U natjecanju se upravlja robotom tako da u vremenu od 12 sekundi robot prijeđe stazu od 150 cm i kopljem pogoditi prstenac.

Svaki natjecatelj vozi ukupno tri vožnje koje se razlikuju prema načinu upravljanja robotom.

Načini upravljanja robotom su:

– ručno upravljanje

– poluautomatsko upravljanje

– ručno upravljanje sa kamerom

U ručnom upravljanju natjecatelj sa tipkovnicom, mišem, daljinskim upravljačem, igraćom palicom (joystickom), mobitelom ili tipkalima upravlja kretanjem robota i koplja.

U poluautomatskom upravljanju robot senzorima svjetlosti prati crnu crtu širine 12-20 mm koja ga vodi do prstenca. Tijekom vožnje robota, natjecatelj može upravljati ručno samo pomicanjem koplja i to nakon što robot prednjim kotačima prođe trećinu staze (crta koja označava 50 cm na stazi).

U ručnom upravljanju sa kamerom natjecatelj upravlja ručno kao i kod ručnog upravljanja, ali za razliku od te vožnje, natjecatelj ne vidi stazu direktno, nego gleda sliku na monitoru ili laptopu sa kamere koja se nalazi na robotu i na taj način pokušava pogoditi prstenac.

Odgovori

Pin It on Pinterest